Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Design & Interfaces / Student Member Real Name21/Male/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 57 Deviations 129 Comments 7,093 Pageviews

Newest Deviations

Feel free to browse my art. Comment on any you like. :happybounce:

Favourites

Webcam

Groups

deviantID

Zedj
Real Name
Artist | Student | Design & Interfaces
United States
<-\ zune ID: Zedj 93 | Steam ID: zedj | email: guitarcraze@live.com /->

Hey! Zedj here, I'm absolutely NOT new to dA cuz this is just a new account I'm making from my old one: guitarcraze. Umm...so go check out that one if you want. It's got emotes an' stuff. But this one's gonna be better cuz it'll have graphics...rather than emotes.

Other account:
:iconguitarcraze:


-Current Residence: here
-Operating System: Win7
-MP3 player of choice: Any smartphone with PowerAmp installed :D
Interests

Um.

Yeah so it's been a looooooooong ass time since I've done shit on here. Not sure why, guess I just lost interest and was busy with RL. Been a lotta different shit goin' on in my life. And I mean a lot.

But I digress...

Think I'm gonna start posting shit here now. I've been playing this "game" called Second Life and I've learned a lot of different things from it. I've also been doing some graphic designs for a place in RL. Not too shabby if I do say so myself but they could be a lot better so I'm always trying to improve. Recently my dad has been asking for help with creating a personal website for his little one-man-show cabling business. Designing his logo has really got me in the creative mood so I think I'll be doing more logo design and posting it here. I just finished with the design for my username, so that's cool. 

In addition...

RL hasn't been going entirely well since I was last here. I've been forced out of 2 homes to live on my own (rooming with my bro but I still pay my own rent and bills and other shits). I have to say it's certainly made me a stronger person and It's good to be away from the parents for a while. Really helps you find yourself. Don't worry I didn't get kicked out for being a bad kid. My ex-stepmother just hates me, and my current stepmother just... idk she's kinda hypocritical towards kids that aren't her own. But I won't get into that. The fact of the matter is I've got little/no money most of the time so that's been keeping me preoccupied for most of the time, but I'm back now.

So yeah, don't expect too much from me, but I'll definitely be uploading shit in the future.

But also dubstep.

DUDE you have no fucking clue how amazing dubstep is. It's like the only thing I've been listening to lately, along with Electro House. Those 2 genres... just... make me jizz out of my ear holes.

That is all. 

Peace,

Your bro

  • Listening to: Montee - Butterfly Assault
  • Playing: Second Life
  • Eating: Kweso Dillas

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

:iconrazmotekk: :icondavid-holland: :iconfengenzus: :iconskansen: :iconlooks-can-kill: :iconedumicro: :iconjohn-boyer: :icontomasjanousek: :icondelta909: :iconbeesign: :iconawhite92: :iconqishui: :iconandasolo: :iconkiko-knows: :icondevzign: :iconguitarcraze:

Watchers

Comments


Add a Comment:
 
:iconnikkittie:
nikkittie Featured By Owner Jul 5, 2013
Happy birthday! :la:
Reply
:iconhighabandon:
HighAbandon Featured By Owner May 28, 2013  Student Artist
hey, just wondering, will you be doing anymore blox icons for mac? :)
Reply
:iconankoku-sensei:
Ankoku-Sensei Featured By Owner Oct 12, 2012  Student Traditional Artist
Hello. I was wondering if you were capable of doing character emotes? Like after a character from a TV show o3o
Reply
:iconsnowshi:
Snowshi Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist General Artist
Happy birthday!
Reply
:iconkrissi001:
Krissi001 Featured By Owner Jul 5, 2012
Happy Birthday :happybounce:
Reply
Add a Comment: